Uteritt och dressyrpass

Innan ridningen fick jag värsta städrycket, så jag gjorde rent Oscars rykthink och gjorde fint utanför hans box och vid hans skåp. Synd att jag inte får städryck när jag är hemma, så jag städar mitt rum någongång,haha!

Idag kunde jag inte bestämma mig om jag skulle rida ut eller rida dressyr på ridbanan, så fick bli både och,haha! Skrittade fram runt ovalen med Erin&Mingus i en kvart, sen in på ridbanan. Började med att få honom rund,mjuk och lösgjord i skritten, sen när jag travade så hade jag samma mål som i skritten. Tyckte han kändes lite på hugget idag, kan ha varit för det blåste så mycket. Men han skötte sig! Fin blev han. Efter en halvtimmes dressyr på ridbanan tröttnade både jag och Erin på att rida i värmen, så vi red ut runt sommarhagarna.
En bild innan ridpasset, en bild efter ridpasset när jag ger honom äpple(haha) och en kort film från idag på mig och ponnyn.

Fler bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0