Tove uppdatering

Hej allihopa i kalla Sverige!
Som jag skrev i förra inlägget så var det alltså tropisk storm här i förra veckan, men den har vi inte sett någon skymt av. Det har nästan varit för varmt, uppemot 40 grader i solen.
Nu är det bara två dagar kvar här, vilket känns lite sorgligt då jag trivs väldigt bra (om det var liiite kallare bara...)
Den här dagen, den näst sista har hittils spenderats på Universal Studios och sedan två-tre timmar vid poolen. Nu tänkte jag slappa en stund innan jag går ned till poolen igen, dock vet jag inte när jag går in från balkongen, det är ganska skönt i skuggan... (här är klockan bara halv fyra).
Vi hörs!
En av mina fina tröjor (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0