Min och Fleurs höst

Tänkte att jag skulle klargöra mina och Fleur planer, samt mina mål till hösten.

Jag vet om fyra tävlingar till hösten som jag och Fleur ska starta. Två hemmatävlingar, och två tävlingar på Vällingby ridklubb. Dock glömde jag anmäla mig i tid till hemmatävlingen den 9 september så jag står som reserv. Hoppas jag får starta! Eller rättaresagt, hoppas folk stryker sig,hehe. 
Om jag får starta den 9 september så ska jag rida två klasser, en LB:2 och en LB:3. På dom andra tävlingarna vet jag inte vilka klasser, men det återstår och se!
 
Mina mål till hösten är att jag och Fleur ska lära oss ännu mer tillsammans. Vi ska bli ännu bättre,tillsammans. Sen är det lite småsaker vi ska fixa till, som galoppfattningarna, att hon inte ska kicka i dom, men innan hon gick på bete så satt galoppfattningarna perfekt! Så det är väl bara och se om dom fortfarande är det. Ett annat mål jag har är att få henne avslappnad inne på banan och verkligen visa vad vi kan!! 

Den här hösten kommer bli grym, lärorik och framförallt rolig!
/Nathalie (Min bild efter inlägget finns inte upplagd i arkivet än)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0