Hööks höst och vinterkollektion

Jag har faktiskt varit riktigt taggad på att se hööks höst och vinterkollektion, jag tycker deras grejer blir bättre och bättre för varje säsong faktiskt. Jag tycker att de gjorde ett bra jobb med den här också. Det jag var mest nöjd med var täckena, många fina utetäcken, fleecetäcken och innetäcken. Jag hade önskat mer dock, haha, mer träns, mer schabrak och fler snygga ridbyxor. Det fanns något bra i varje katagori, men jag vill ha mer. 
 
 
Här är några produkter ut den nya kollektionen som jag gillar. Jag har redan det bruna innetäcket och är glad att det äntligen finns en hals att köpa till! Sen älskar jag dunvästar så det var väl givet att jag skulle gilla den här också, haha. 
 
/Martina

Kommentarer
Postat av: Tussie

Jag älskar deras nya, turkosa stalltäcke, ska införskaffas! Och sen finns det ju även superfina utetäcken, precis som du säger (: Hiss till Hööks!

2012-07-26 @ 11:38:57
URL: http://londonryttaren.blogg.se
Postat av: Wirrie-bell

Har en sådan väst, den e super skön :)

2012-07-26 @ 12:52:06
URL: http://wirrie-bell.blogspot.com

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0