Dagens underbara häst!

Idag efter jag kommit hem med Tove så kom mamma till stallet och vi hade hagkoll. Jag tränsade Yngve vid hagen och jag red, mamma gick runt hela hagen. Red även lite i skogen. Yngve kände vaken och pigg! (ÄNTLIGEN) sedan gick jag till slingan där han ville galoppera på och självklart lät jag honom det med massor med beröm. På väg tillbaka galopperade vi och då stack han lite så första reaktionen var bromsa men sedan berömde jag honom i stället! Jag har ju saknat min pigga lilla häst (: Vi borstade honom vid hagen och han fick sin mat innan han gick ut! Imorgon blir det vila eller något lugnt för att ladda upp för kursen! Btw de ringde från stallet och sa att Yngve rymt från hagen. Tur att hagen ligger mellan slog och andra hagar. Men han har troligtvis krypt under. Ska kolla att han är ok imorgon men det tror jag (: Hahhah han är så söt <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kul att han är piggare :)

2012-07-30 @ 00:25:32
URL: http://mikzzan.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0