Vilken tur!

Igår åkte jag och mamma till Hööks och visade våra trasiga dressyrskydd. De frågade om vi ville ha tillgodokvitto eller ett par nya skydd! Jag tog ett par nya skydd. Om de går sönder igen så lämnar jag väl tillbaka de med. Men känns ändå väldigt bra av Hööks att ge tillbaka liksom. På fredag kommer kiropraktorn till Yngvis! Ska bli spännande. Men hoppas allt är ok, alltid bra att kolla läget.
Brukar ni kolla era hästar med massörer och kiropraktorer? Eller tycker ni inte att det är nödvändigt?



Kommentarer
Postat av: Myran

Har en massör som nära vän så hon kollar över min häst då och då när jag ber henne ^^

2012-01-19 @ 09:35:33
URL: http://trinnie.blogg.se/
Postat av: Sara

Klart att man tar tillbaka dom om dom har gått sönder för snabbt på ett sätt som dom inte ska gå sönder på :) Så är det egentligen i alla butiker, man har rätt att reklamera en vara om dom har gått söder fort på ett sätt dom inte ska :)

2012-01-20 @ 11:45:34
URL: http://sara-pajdeg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0