Veterinär idag

Planen var att i helgen vara med på kursen för Tusse i grannstallet, men idag kom veterinären för att vaccinera två hästar och besiktiga en, så vi hängde på och Amoure fick sista influensa sprutan, så nu slipper han spruta under nästan ett år :)
Men jag lyckades ändå få till en dressyrtid för Tusse på söndag, nu har vi inte tränat dressyr på ett tag och jag längtar tills Gun drar igång sina träningar igen, men det blir bra med dressyr för Tusse också. Har ridit dressyr för henne en gång, i Orsa.
Skönt att ha vaccinationen gjord! Om några dagar kan vi köra på ordentligt utan att behöva planera in någon vila för spruta.
Böjprov på Amoure.
Nu ska jag svara på kommentarer. Det är så underbart när ni kommenterar! Fortsätt med det :D

Kommentarer
Postat av: josefine

Fin blogg! :)



Vet en jättebra sida/tjänst där du kan tjäna pengar på din blogg! Klicka på reklamannonsen på min blogg ovanför headern så kommer du dit. Du blir bara medlem, sedan ansöker du om samarbeten för att kunna lägga upp annonser och på sätt tjäna pengar :) Jättenkelt och bra!

2012-01-19 @ 16:35:59
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Linn

SV; Tack, håller med ;D

2012-01-19 @ 21:39:30
URL: http://finasteponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0