Uteritt x 2

Red först ut med Erin&Mingus runt slingan ett varv och sen lite på ängen. Space har verkligen blivit lugn när jag rider ute. Förut taggade hon alltid till och väntade på att få trava hela tiden. Men nu är det stor skillnad! Har även märkt det när jag rider i ridhuset, igår fick jag skänkla för att hon skulle hålla galoppen, och alla som ridit/sett Space vet att det är ingen ponny som man behöver skänkla på i onödan,haha! Sara fotade lite med min iPhone på mig och Erin.








Sen lät vi ponnyerna nosa på varann. Dom verkar verkligen trivas ihop! När jag och Sara red i ridhuset här om dagen så skrittade vi bredvid varandra, sen när jag svängde åt ett håll så följde Mingus efter Space,haha gullepluttar!

Eftersom jag och Erin bara red i ca. 20 minuter så red jag ut med Amanda&Oreo också. Red runt slingan ett varv och pratade om massor, vi har några ideér för bloggen! ;) Här är några bilder innan vi red iväg! Även dom är fotade av Sara.


Glada och taggade tjejer på uteritt,haha!




Söta boxgrannarna! 


Oreo: ''oh en snygg tjej!!''

Imorgon ska jag rida lektion för Eva, dressyr. Ska bli riktigt kul faktiskt!
Nä, nu måste jag sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0