Svettigt på marken

Tusse hade träningar på andra sidan vägen så var där och tittade lite med mamma.
Sedan hämtade jag Yngve. Jag och mamma pysslade jättelänge. Gjorde rent överallt, tvättade mulen öronen och smörjde hovarna. Han älskar att bli ompysslad!
Sedan gick vi ner till ridhuset för att gå med honom (Kiropraktorn var här igår). Som sagt nafsar ju Yngve hela tiden, trycker ut bogen och visar ingen respekt. Jag kämpade med honom i en timma och tillslut vann jag och han visade mig respekt. Sån lättnad!
Fick honom även att trava runt mig utan vidare protester. Det jag gjorde var att bara lyfta handen mot honom, på det sättet blev jag högre än honom och slutade. Fick inte ge mig heller, gjorde halter backade honom och till slut bara flöt det på! Så himla skönt men jag har nog aldrig varit så svettig och trött som jag var efter haha!

image description

image description


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg! :D

2012-01-21 @ 19:37:14
URL: http://elinphotoo.blogg.se/
Postat av: tindra!

sv; tack så mket! :) ni också ! länkbyte? :D

2012-01-21 @ 20:10:08
URL: http://tindrasmeids.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0