Sista ridpasset (i fredags)

Hon var ganska ''på tårna'' i början, hon ville inte riktigt stå still när vi skulle ta ''finasistadagenuppställningsbilder'' eller vad man ska kalla dom,haha! Men det berodde nog på att hon vilat dagarna innan. Jag red inte så länge, kanske 30 minuter. I traven var hon väldigt mjuk och fin, nästan så hon kände att det var sista gången. Det var hemskt att sitta av, men det gick tillslut! 

Sara fotade ganska mycket bilder, tror det blev 200 st eller nått, haha! Hon filmade även en liten snutt, som jag ska lägga upp så snart som möjligt!
















Red i converse och mina fötter var iskalla efter,haha! Rekomenderar inte att rida i converse på vintern ;)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Ny hästblogg, där jag skriver om inridningen utav min ponny och tävling och träning med mitt 9 åriga hafflinger sto!

// www.goldponies.blogg.se

2012-01-23 @ 21:23:46
URL: http://goldponies.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0