Mina Schabrak

Här är nästan alla mina schabrak, har en del till men hittar inga bilder! Några bilder är hoppschabrak men de jag har är dressyr.
Shockehöhle
image description
SCHOCKEMÖHLE
Kingsland (dressyr)
Mias
Jacson (dressyr)
Svart sammetsschabrak
Ljusblått dressyr (inte den på bilen men lik)
Mörkare på riktigt, skulle kalla färgen havsblå
Agria
Showmaster från Hööks
Lamicell hopp schabrak, mestadels min lillasysters
Hööks hopp
nya från hööks, hopp där med
Sen har jag lite fler dressyrschabrak från hööks/Horze men de är gamla och hittar typ inga bilder på de.
Sånt som jag är sugen på nu är mörkgrönt Mias schabrak och något rött schabrak som ändå passar en fux...några förslag på snygga schabrak?
image description

Kommentarer
Postat av: Laura

hej! vad använder ni för program till att göra designen? eler har ni någon speciel sida? super snygg! jätte fina schabrak föresten :P kommer nathalie att köpa en ny hästa nu när Space är såld? vem såldes hon till? :) älskar er blogg!

2012-01-22 @ 00:52:29
URL: http://lakris.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0