Hööks nya

Idag sprang vi in på hööks en snabbis för att köpa varma vantar. De har börjat släppa sin nya kollektion och det är mycket färgglatt! Det fanns gult, limegrönt, turkost osv som liknar Scapa schabraken.
Innan jag och Linda åkte till hööks sa jag att hon borde ha ett grått schabrak med rosa detaljer på eftersom hon fått en sådan tröja i julklapp. Hon höll med och vi sa att vi skulle leta efter en. Roligt nog var det första vi såg på hööks ett sådant schabrak! Haha vi kunde inte låta bli att köpa det, så Yngve fick bli rosa idag.
Är inget stort fan av rosa alls men lite kul var det ändå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, såg att du hade provridit Twister. Jag har honom på prov nu. Jag skulle vilja veta om du vet saker som jag inte vet eftersom du har haft honom på prov? :) Kram Sofia

2012-01-14 @ 22:07:33
URL: http://tuvaosofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0