Gårdagen i stallet

Okej, mitt uppdrag idag är enligt Amanda (och Martina) att skicka alla bilder jag "gömt".
Jag är inte så duktig på att skicka vidare bilderna jag fotat, haha. Men idag har jag lovat att göra det!
Dock är det en hel del annat som ska göras idag också, men jag ska göra mitt bästa!
'
Jag hann inte uppdatera om vad som skedde i stallet igår; så här kommer det.
Eftersom Amoure vaccinerades i torsdags så fick han vila, men jag passade på att pyssla och (hör och häpna) klippa hans man. Amoure tyckte väl inte att det var sådär jätte roligt, men vi får finslipa någon annan dag. Han var lite otålig ;)
Jag smorde även dressyrsadeln och tränset inför söndagens träning :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia {Foto, häst, vardag]

Hej! Väldigt fin blogg! :D

Hade du/ni en bra fredag?

Det hade jag! :D

Hoppas du/ni får en väldigt bra lördag! :D

KRAM

2012-01-21 @ 12:12:25
URL: http://kindofscofield.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0