Dagens ridpass

Idag red jag ut med min lillasyster Linda. Jag red Oreo, hon red Yngve. Vi var uppe tidigt och jag var sjukt trött haha. Vi red 45 minuer, mestadels i skogen men även på grusvägar. Det blev bara skritt och trav. Yngve gjorde sig onödigt rädd för saker, typ fåglar? Och slängde sig hit och dit. Tur att man har Oreo med sig, stadigt litet berg! Imorgon ska vi släppa Yngve i ridhuset. Tanken var att jag skulle rida båda hästarna men det kommer ta evigheter att rida två hästar och sedan släppa en så mamma får rida Yngve imorgon så rider vi tillsammans. Jag kanske rider barbaka, får se.
Det blev inga bilder idag, förlåt! Tänkte inte riktigt på det. Har ni några önskebilder eller någon slags bild som ni vill se så säg till! Tar med kameran imorgon i alla fall så vänta er bilder! :D
Har massor med bilder på Oreo och mig kom jag på nu så här får ni dem!
Har typ dubbelt så många kvar så de får se i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

http://dressyrmupparna.se/veckans-outfit-48/19174#respond



Fett coolt! :D



GRATTIS!! :DD

2012-01-10 @ 09:06:39
Postat av: JFdressage

oh vilken härlig blogg, kommer lätt titta in igen! :D

2012-01-10 @ 10:08:22
URL: http://jfdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0