Dagens Ridpass

Känns som jag själv tagit lite vintervila senaste två veckorna och inte riktigt ridit ordentligt och seriöst. Bad därför mamma att stå nere i ridhuset och skrika på mig lite idag haha. Kan bara säga att jag och Yngve är back on track!
Jag har haft inställningen att han är rädd för allt typ vilket har lätt till att han vart det. Tänkte om idag och allt gick super. han var dock lite seg, men det är helt okej! Han galopperade på jättebra och jag måste säga att mina händer är mycket mer stilla nu än det var bara några veckor sedan! Dock vågar jag inte riktigt ta i tyglarna vilket leder till att han inte får så mycket stöd men är rädd att han bromsar upp om jag kortar!
Video kommer senare, har äntligen fattat mitt imovie efter ett tag så pysslade lite med videon! Kolla in om en timma så får ni se.
Det här hade vi på oss idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0