Bilder del 2

Här kommer bilderna då jag rider. Vänta er failbilder då jag hoppar ett litet terräng hinder HAHA jag är så fruktansvärt dålig på att hoppa.
Som sagt skulle han bara joggas idag på lång låg form. Trodde han skulle vara som en bomb eftersom han vilat i två dagar men han var superlugn! Han var lagom pigg och jobbade på bra. Jag tycket faktiskt att han känns lite annorlunda att rida på ett bra sätt. Kändes som om han höjde upp ryggen vilket är precis det jag är ute efter! Han var kalas idag! OBS jag har min lillasysters Lamicell hjälm, haha väldigt annorlunda jämfört med min Whitaker. Den är dock helt okej!
(jag tycker Yngves maffiga hals har tappat lite muskler, dock kan det ju kännas så eftersom han inte går i en högre form..hum..)

image description

Kommentarer
Postat av: emelieejanssonn :)

varsegod !

fina bilder ! :D

2012-01-22 @ 18:06:35
URL: http://emelieejanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0