Uteritt

Idag red jag och skrutten ut. Gjore klart allt i stallet innan jag hämtade in honom. Det var inte lika fint väder som igår och det blåste, dock var det 2+
Vi skrittade i skogen i 20 minuter och klättrade en massor. Sedan ut ur skogen på en stor äng med massor med snö. Där blåste det väldigt mycket dock väkade inte Yngve bry sig så mycket om det. Dock körde det förbi en fyrghjuling så han blev lite spänd men inte mer än det. Sedan på en grusväg där han var som mest spänd, stannade flera gånger osv men inte mer än så! Det var bara att driva på. Tillbaka in i en annan skog som efter 10 min tog oss hem. Hela ritten tog väl 45 min. Han var snäll, lagom pigg och inte så tittig! Vi travade lite på ängen och lite på grusvägen men mestadels var det skritt!
Efter ritten gosade vi länge innan han fick gå ut i hagen igen. Jag passade på att smörja sadeln och tränset också.
Bebis efter ridpasset
Innan jag smörjde och efter
Kolla vad Emilie hittade i sin box, inte så mysigt kanske.
image description

Kommentarer
Postat av: Tussie

Älskar er header!

2012-02-18 @ 22:19:49
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch, en råtta :\

2012-02-19 @ 12:22:22
Postat av: Stella

Snygg header!

Och vilken underbart fin häst :)

2012-02-19 @ 12:49:05
URL: http://allroundryttare.wordpress.com
Postat av: Ronja

Hihi en sån grimma vill jag ha till shettisen men blir liksom aldrig av...

2012-02-19 @ 15:59:12
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0