Uppdatering!

Tove bloggar på så ska försöka göra det jag med! Bilder från hoppningen kommer förhoppningsvis imorgon då jag har tid att sätta mig ner med det!
I onsdags, alltså igår var hovis hos oss och bytte skor, satte in snösulor och bytte broddar. Riktig makeover haha. Jag var dock inte där, hade velat det, liksom ha koll på läget. Men det såg bra ut i alla fall. Vad tycker ni om snösulor? Det verkar finnas både positiva och negativa saker med snösulor. Det positiva är ju så klart att hästen slipper gå på tårna med snö under sig men snösulor utan snö kan ju leda till hovböld på en gång nästan. Vi får väl hoppas att snön håller sig till nästa skoning (fast egentligen vill jag ha vår)
Snösulor
Provade även den nya sadelgjorden idag från Eric Le Tixerant. Ni kan läsa om den i ett tidigare inlägg men den satt hur bra som helst och det såg väldigt bekvämt ut jämfört med en vanlig sadelgjord! Glad Yngve, glad Amanda!
image description

Kommentarer
Postat av: warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Sv; Åh tack för tipset :D Har faktiskt tänkt att leta upp lite från det på YT men det har aldrig blivit av, haha :D

2012-02-02 @ 21:17:03
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0