tävlingar

Åh nu kommer det lite tävlingar som jag kan vara med på i vår!
26 Februari - Vallentuna ridklubb seriedressyr
15 April - Väsby ridklubb seriedressyr
27 Maj - Väsby ridklubb seriedressyr
Det har inte kommit upp några lokala LC som tar mindre än en timma att åka än.. Får hoppas att Stäket, Aspvik, Solna kommer att ha LC på sina lokala.
Men vet ni! Jag blev så glad haha så sprang runt och skrattade i huset. Min tränare, som är helt underbar och helt magiskt bra kommer att dömma på Vallentunas dressyr! Hon är ju även LA dommare :D
Inte för att jag skulle få högre poäng utan så himla kul att hon bedömmer det så hon sedan vet exakt vad vi kan jobba på sen! ÅÅH så himla glad är jag! MÅSTE åka dit!
image description

Kommentarer
Postat av: Anette

Men du, vill inte göra dig besviken men domare får inte döma sina elever på tävling, åtminstone inte på lokal och uppåt. Vet inte om det gäller även på seriedressyr, men kolla upp det för säkerhets skull så att du inte åker i onödan. :)

2012-02-07 @ 23:58:18
Postat av: Linda N

Solna kmr ha LB/LA på sin lokala

2012-02-08 @ 13:53:22
Postat av: Emma

Hej, vad är det för träns han har på dom bilderna? :D

2012-02-10 @ 21:02:39

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0