Superhärlig kväll!

Idag då jag kom till stallen, runt sex så stod Yngve och sov i boxen. Men det var bra att vi bara skulle ta det lugnt idag! Det var hoppning ridhuset så vi red ut. Det var månsken ute och ändå ganska ljus av allt snö!
Vi red någon varv på ovalen innan jag skrittade ner till slingan. Han var så lugn och snäll så joggade honom på slingan i lång låg trav. Han var verkligen så himla glad!
Efter en stund galopperade vi och jag bara lät honom springa hur fort han ville, det var helt underbart. Under hela rispasset red jag på långa tyglar. Vi red ungefär en halvtimme.
Stod efter och gosade jättelänge efter och passade på att trimma manen lite!
Imorgon blir det Gunlektion!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

naaaw, gööllig mule, :p♥

2012-02-08 @ 20:33:56
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh vad fin han är! :D

2012-02-08 @ 21:11:54
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0