Skrittur och vilda djur

Idag skrittade jag och Amoure ut en sväng :)
Jag red lite på slingan och sedan klättrade jag även lite i skogen, jag hade tänkt klättra uppför backen flera gånger men vi blev så snöiga.
Amoure var nog inte riktigt nöjd med det faktum att vi i princip bara skrittade, han ville galoppera! Men jag kan faktiskt inte rida honom hårt varje dag hur gärna jag och han än vill det, han behöver gå lite lugnt ibland också :)
Det roliga med hela ridturen var att det första vi mötte när vi kom ned till slingan var en räv som sprang runt där, sedan när vi kom ut ur skogen mötte vi en älg samt samma räv igen och sedan när jag skrittade tillbaka till stallet mötte vi en annan räv som låg och solade intill en buske.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken mysig bild! :)

2012-02-04 @ 08:00:18
URL: http://buspollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0