Min dag och Yngves dag!

Idag var jag inte i stallet! Jag ville åka men måste ta en paus någon dag. Jag och pappa åkte till Kista Centrum i stället och shoppade massor! Jag var faktiskt bara inne på H&M och Monki men hittade mycket fint!
inte så hästrelaterat kanske men men. (oseriös på bilden haha)
Ajuste! Jag har instagram, Automatik följ mig! :D
Nu kommer vad Yngve har sysslat med idag! Linda, min lillasyster åkte till stallet och red ut med Johanna, Linda och Melinda. De var ute i nästan en och en halv timme. De busade och galopperade och hade de mys! Linda sa att Yngve hade varit jättesnäll, bara bockat lite grann och hållt sig för de mesta lugn! Han kan ju bli väldigt taggad då man rider ut flera men idag var han snäll!
Linda och Yngve i november
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0