Lokala tävlingar!

Haha jag är så tävlingsugen så jag håller på att dö! Men om två veckor så blir det Vallentuna i alla fall. Men jag har kollat in lite klubbar som jag kan åka på om de släpper de program jag vill rida. Kärgatans kan jag i alla fall åka på! Så det kanske de blir om de andra klubbarna inte släpper ett bra program.
Som jag sagt tidigare vill jag inte hoppa på ett svårare program än eftersom att Yngve inte är redo i galopparbetet än. Men ska börja träna LB nu när LC sitter. Kommer att starta LB:2 på Högvreten i sommar eftersom att det är granngården, så kan bara rida dit! Sen ska jag nog starta några LB under sommaren och se hur det går! Skulle nästan säga att LB är enklare för Yngve förutom de långa galoppsträckorna.
'
Klubbar jag kan åka till som inte släppt proposition än:
Stäket Ryttarnas 2012-04-21
Kärsgatans Ridsällskap LC:2 2012-04-29
Skånsta Ryttare 2012-05-06
Ridklubben Rimbo Ryttare 2012-05-06
Gömmargårdens Ridsällskap 2012-05-19
Lejondals Ryttarförening 2012-05-25
Hufvudsta Ridklubb 2012-05-26
Solna Fältrittklubb 2012-05-27
'
Någon som vet något om programmen i ovanstående tävlingar?
'

Hit ska jag:
26 Februari VRK Seriedressyr LC:1
17 April Seriedressyr I LC:1
27 Maj Seriedressyr II LC:1

image description

Kommentarer
Postat av: Linda N

Skånsta tror jag ska ha LB/LA (hadedet i höstas), Gömmargården brukar ha LB/LA, HUfvudsta brukar ha LB/LB

2012-02-14 @ 12:50:34

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0