Lillasysters lektion

Idag följe jag med Linda då hon skulle rida lektion för Gun. Jag trodde inte jag själv skulle hinna. Vi skrittade ut först i 20 min. Det var som hav av vatten överallt och i höstas vägrade Yngve att ens röra vatten i vattenpölar men idag gick han över sjöar med vatten upp till knäna utan att bry sig! Super bra.
Väl inte i ridhuset tykcte Linda att han var seg och det var han. Han tog inte hennes skänkel alls. Jag själv tyckte det gick bättre då hon red lektion men hon tyckte han var seg. Jag tyckte det såg bra ut i alla fall, hon måste bara jobba på att ite flytta bak sina skänklar och skänkla hela tiden för då slutar han lyssna
Imorgon blir det lektion för min del för Lisa! Ska bli kul, hoppas han är piggare då. Han vilade ju igår så han borde varit pigg idag?
image description

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hon ser ut att ha lite lugg ivägen för ögonen xD. Fina de är! :)

2012-02-23 @ 22:22:47
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0