Kallt men vi kör på!

Jag och mamma åkte till stallet runt 10. Mamma skulle rida Xfile. Jag tog in och passade på att kippa till manen! Jag ryktade länge och gjorde honom fin innan jag började trixa med manen. Klippte bort en del men den är fortfarande ganska lång! (ser kortare ut på bild)
Jag red i ridhuset idag. I början var han ganska busig haha. Xfile var i ridhuset med och han blev lite hingstig men så fort vi började jobba på slutade han. Red på långa tyglar i alla gångarter. Sedan skrittade jag en stund innan jag tog tyglarna. Han gick toppen idag igen och vi tränade på det vi tidigare tränat på. Vi tränae på galoppfattningar, övergångar, halter och programmet. Allt gick hur bra som helst, jag kunde till och med korta honom till 15 meters volter i galoppen vilket har varit väldigt svårt. Men allt var bra idag, superhäst!
Det blåste väldigt mycket ute och var iskallt då Yngve skulle ut igen så lät fleecetäcket vara på och slänge på ett halstäcke.
image description

Kommentarer
Postat av: josefine

hej! :)

jag bara undrar hur har ni gjort det där när man klickar på en bild på sidan så kommer man till en ny länk?

Och hur har ni fått in bilden ? :p

Om du kanske ville göra något inlägg eller så hur man gör så skulle det vara jättebra :)

2012-02-05 @ 16:45:54
URL: http://allroundryttarrna.blogg.se/
Postat av: filippa ♥

SV: Ah jag håller med! Idag var riktigt blåsigt och hemskt, brr... Var det det hos er också?

2012-02-05 @ 19:32:34
URL: http://jffs.blogg.se/
Postat av: warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Sv; Ja det blir det verkligen, bättre att ha ordning och reda :)

2012-02-05 @ 21:12:51
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0