Shopping på Börjes och stall

Idag åkte jag och mamma till Börjes en sväng innan stallet eftersom mamma inte varit där tidigare. Vi fick med lite roligt hem men det bästa var nog mina nya Kingsland mjukisbyxor och skokräm!
 
Mjukisbyxorna var verkligen super sköna och så snygga med! Nu kan man faktiskt ha mjukisbyxor i stallet och kanske till och med på tävling och se snygg ut. Plus att man kan ha dem som överdragsbyxor på sina vanliga ridbyxor. Stor hiss! Dessutom kostade de bara 350 kr!
 
Köpte även Ariat Instant Shine och Black Polish till mina stövlar. Sjukt bra märke och få verkligen lädret att se lackat ut. Stoooor hiss, speciellt till Instant Shine.
Putsade även upp tränsen lite. Yngve och mamma red ut i skogen en stund medan jag fixade.
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har också haft sån polish :) as bra!

2012-12-29 @ 20:54:47
URL: http://nozlihn.blogspot.com
Postat av: Kajsa Johansson

Fina mjukisbyxor!
Den polishen ser ut att vara riktigt bra :)

2012-12-29 @ 21:13:10
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0