Ponnypappa

Det har varit ett väldigt snack om "galna ponnymammor" på hästbloggarna senaste året, om hur ponnymammor står och snackar skit intill banan, skriker åt deras barn vad de ska göra och så vidare. Skäller på andra som gör fel, you name it.
 
Jag har inte min mamma med på tävlingar, jag har en ponnypappa.
Pappa följer alltid med på tävlingar, han kör och han hjälper till. Jag är så himla glad över att jag har en pappa som är så engagerad! Dessutom vet jag att han aldrig skulle bli sur på mig för att jag inte vinner (om jag har uppfattat det rätt så är många ponnymammor så?) utan han vill att jag och Amoure ska utvecklas tillsammans :)
 
Vi ska verkligen uppskatta våra föräldrar som ställer upp, vi vet ju hur griniga vi kan vara på tävlingsplatser när man är stressad och nervös ;)
Detta var faktiskt enda bilden jag hittade på pappa och Amoure, haha! Ni behöver inte skrika om Amoures målning, det var för en maskeradtävling och det är ansiktsfärg för barn som det bara var att borsta bort ;)
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Häst-/ponnypappor är bäst.

2012-12-31 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0