Mål 2012 VS mål 2013

Så här såg mina mål ut för exakt ett år sedan
 
Kan ju säga att de målen var ganska mesiga ;)
Jag har ju blivit placerad i LC och i LB 2012. Jag har ju verkligen tävlat LB också, typ det ändå jag tävlat. Hoppat har jag också gjort, nafsandet är helt borta (med mig) och bli mer stilla stämmer väldigt bra!
 
Det ända är att han definitivt inte är lugnare på uteritter, snarare tvärt om. Vi får väl skylla oss själva eftersom vi föredrar att rida ut själva eftersom han håller sig på marken då heh. 
 
Bloggningen minns jag inte riktigt hur den såg ut ett år sedan men det känns som om jag är väldigt ansvarsfull då det gäller tidsinlagda och variation!
 
Nya mål:
 
  • Starta LA på godkänt resultat
 
  • Fler placeringar i LB
 
  • Flyt i öppnor/slutor och skänkelvikningar
 
  • Bli lite modigare själv så Yngve blir modigare
 
  • Fler stadiga resultat än tidigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0