Jobbjobbjobb!

Hej alla läsare! Tyvärr har jag varit helt okapabel till att blogga de senaste dagarna på grund av jobb på Lejondahl hos Martin. 
Jag har alltså jobbat hos Martin Ågevall tisdag, onsdag och torsdag. Det blir väldigt tidiga morgnar, sedan jobbar man hela dagen och sen slocknar jag vid åtta på kvällen. 
 
Men det har faktiskt varit kul på Lejondahl! Tagit hand om alla fina dressyrhästar i Martins stall och nu kommer jag rida för honom några gånger i vår vilket är super bra. 
 
Några bilder från hemsidan 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Har du sett en stor häst där (en ENORM häst) som heter Fidell? Iallafall, nästa gång du gör det (om du gör det haha) hälsa honom från mig!

Martin stod på Antuna förut och Fidell var min favorithäst, så stor och gosig..

Svar: Haha ja honom gosade jag mycket med! Största hästen fast ändå snällast!
Tove Nodemar

2012-12-28 @ 20:30:36
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0