Hästdag och nu vila!

Hade en rolig dag i Globen igår, men vi var väl lagom trötta på kvällen. Vi kom hem vid halv ett och kollade lite på film innan vi slocknade. Jag vaknade klockan fem då någon skrek, och då hade vi glömt att stänga av tv:n. Så trötta var vi haha!
 
Jag fick i alla fall med mig en del snygga saker hem, bland annat en väst, ett schabrak, några pannband och en stövelväska. Jag kommer att bjuda på bilder på alla saker senare.
 
Kanske ska man inspireras av en dag i hästens tecken och vilja rida ännu mer, dock blev jag snarare inspirerad att baka så just nu står ett bröd på jäsning och jag ska baka ett till (jag köpte två baktidningar, hehe...).
 
Amoure ska få sin vila nu när snön äntligen har lagt sig och de kan röra på sig själva i hagen, känns lite tråkigt men det är bra att han får vila nu när jag har mycket i skolan och sedan sätts han igång när det blir lov :)
Dock blir det inte vila för min del nu när jag äntligen kommit igång på gymmet och tränat ungefär varannan dag i ett par veckor.
En liten bild på mig i mitt mysiga Kingsland Denison pannband som jag köpte igår :) Nu ska jag plugga Historia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0