Fullt upp!

Förlåt att det inte blivit mycket bloggning senaste två dagarna men jag har verkligen inte suttit en sekund hemma!
I fredags så var det iväg tll stallet runt 11, och red sedan lektion för Lisa då Tove fotade. Jag fotade även Tove sedan och fixade åt två hästar. Jag och Tove åkte sedan tillsammans hem för att äta snabbt innan vi skulle iväg och gymma. 
Tog med mig datorn och minneskortsläsaren så jag skulle kunna börja redigera bilder hemma hos Tove efter men det glömde jag så klart...
Kom hem vid 12 och då slocknade till döds i soffan haha. 
 
I dag så, eller igår haha. Så gick jag upp tidigt för att åka och smörja med Tove, Sara och Erin i stallet. Smörjde mina dressyrträns, lädergrimman och stövlarna. 
Sen var det stallet till halv fyra. Efter det var det bara hem och byta om och sedan direkt åka iväg och shoppa med Sara och Erin. Vi julklapps handlade till 20.00, kom väl hem typ runt 21.00. Äta mat och sedan redigera typ 400 bilder haha eftersom vi fotade även idag, och Sara och Erin använde min kamera. 
 
Så nu, strax efter 00.00 kan jag sätta mig ner med datorn och blogga. Kommer skriva mer om ridpassen i andra inlägg och lägga upp fler bilder :)
Smygtitt från två dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0