Drömhjälmen...

... finns den?
Jag har spanat på en ny hjälm ganska länge då det känns som att det är dags, men jag har inte hittat en enda hjälm som verkligen faller mig i smaken.
Det jag vet är att jag vill ha en brun hjälm, och ingen typisk sammetshjälm.
Jag tycker att Charles Owen Ayr8 är ganska snygg, men huvudet ser gigantiskt med den på! Det är verkligen jättesynd för annars är det en snygg hjälm.
Sedan finns det förstås Uvex, men jag tycker inte att de är tillräckligt snygga för att jag ska slänga ut de pengarna, men de bruna ser helt okej ut :)
Just nu funderar jag ärligt talat på att köpa en likadan hjälm som jag har, en Lamicell Master, fast i brunt då jag gillar modellen och tycker att den sitter jättebra, men de verkar svåra att få tag i... Får se helt enkelt!
Om jag känner mig själv kommer det aldrig bli någon ny hjälm...

Kommentarer
Postat av: Mik

Köp en Ayr8, alltså jag har aldrig ridit med något skönare på huvudet. Lätt värd pengarna.

2012-12-31 @ 15:33:35
URL: http://teammina.blogg.se
Postat av: Klara

Alla Co hjälmar är riktigt nice, min uvex e långt ifrån så skön! men om jag skulle köpa en nu så skulle jag köpa samshield!!

2012-12-31 @ 16:50:37
URL: http://klarrs.blogg.se
Postat av: Anonym

Ayr8!

2013-01-01 @ 01:30:02

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0