Behöver mer tid.

Jag hade verkligen tänkt mig att sätta mig ner och skriva typ 8 inlägg idag men tiden bara rinner iväg. Jag hann bara gå upp, äta, ut med hundarna och nu måste jag snabbt iväg till stallet. 
Idag har jag hand om båda Erikas ponnysar så jag och Linda ska rida ut i snön med dem. Efter det blir det Lisa lektion med Yngve. 
Men problemet är att sen är det bråttom som bara den. Mitt projektarbete ska in imorgon och det är inte klart. Jonatan kommer över och vi får väl sitta och skriva i 4 timmar så då hinner jag inte blogga. 
I så fall blir det någon gång i natt? haha...
Som om inte det är nog så har jag inte ens börjat på min piano läxa som ska vara klar imorgon...
Aja ska försöka trolla fram tid.
Förresten, jag fyllde 18 år igår ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0