Amanda svarar

 
Svar:
Jag tränar för Lisa Sarin som också är dressyrdomare och det gör jag bara på hemmaplan. Sen har jag varit iväg och tränat för Martin Ågevall. 
 
Mitt slutmål med Yngve är att starna MSV C och jag hoppas kunna göra det om studierna på högskolan inte blir för mycket. Men vi startar LA i vår/sommar och sen hoppas jag att kanske hunnit komma dit till hösten 2014. Men det viktigaste är inte att det blir just den hösten. Men jag vill kunna komma dit så småning om. Sen utbildningsmässigt vill jag att han ska vara utbildad Msv B eller Msv A. 
Alltså tanken har ju varit att rida för Väsby. Men Väsby är ju en hoppklubb och har bara en dressyrtävling per år, och har knappt några dressyrryttare. Men Vallentuna, som jag också är medlem hos de har liksom tre, fyra dressyrtävlingar per år, de ska hålla lag SM i dressyr, har ett riktigt bra Allsvenskan lag som jag får vara med i osv. Så fördelarna med Vallentuan är betydligt större, sen ligger det närmre vårt stall också. De håller dessutom dressyrträningskurser för privatryttare på våren och har almänt mycket fler aktiviteter! 
 
Så det blir nog så att jag provar tävla för Vallentuna ett år också. Jag tror att det är det bästa för mig och Yngve.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0