VICTORIA H.RIDER RR

Jag har ju haft lite problem de senaste veckorna med stövlar. Mina gick ju sönder och jag har ridit i ridskor hela sommaren vilket har varit ett helvete. Men nu när tävlingarna drar igång har det varit jobbigt och jag har fått låna Toves stövlar. 
Jag väntar ju som sagt på mina beställda stövlar men det tar 14 veckor och jag känner att jag behöver något att rida i. Men tanken var att jag skulle laga mina gamla men det skulle kosta 800 kr vilket är nästan som de kostade nya vilket var liiite onödigt tycker jag. 
Men så stötte jag på dessa, Victoria High Rider från Mountain Horse. Har provat dessa förut men nu hade jag turen att de var på rea så jag köpte dem. Det är en typisk dressyrstövel med dragkjedja fram. 
De kostar nya 2499 kr men jag köpte dem för 1749 kr! 
Kommer att använda dem hemma på uteritter och då jag tränar själv medan jag använder de andra lite "finare" vid tävling och träning" :D Jag har köpt svarta.
Jag älskar dem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0