Skogstur

Jag har varit ganska upptagen de här dagarna men försökt blogga via mobilen, dock fungerade inte appen av någon anledning...
 
I lördags skuttade vi i alla fall lite i ridhuset, lite enkla linjer upp till 70 cm. Bara för att sådär och det var roligt (:
Igår vilade Amoure och idag red vi ut en sväng. Skrittade först i skogen, klättrade lite på berget och sedam red kag ut på gällstavägarna en sväng och sedan upp i skogen igen. Väldigt lugn uteritt med mest skritt och lite trav, men det behövde vi båda två (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Tove, jag undrar varför du inte har svarat på mitt mejl som jag skickade till dig i mars eller april? ;)

2012-08-21 @ 14:58:10

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0