Dagens skogenpass

Idag, precis som igår har Yngve fått klättra i skogen. Klättrade med Iffa ca 40 minuter, mamma gick med och plockade svamp haha. 
Efter det red jag på ängen i ca 10 minuter. Tänkte jag skulle sätta lite tryck på honom och sätta honom i en kortare form. som ni ser på bilden blir han ju hur snygg som helst och det är precis där jag vill ha honom. Dock eftersom han inte har den egna bjudningen strävar han emot i handen som syns på bilderna. Det är synd för det ser lite hemskt ut men jag sitter helt stilla med ett bra stöd, det är han som blir väldigt stark och trycker emot. då skulle jag behöva ännu mer tryck bakifrån. Men det är svårt ute på ängen då underlaget är så knöligt och ojämt. Det roliga var att till en början var han väldigt seg men då jag sedan släppte och lär honom galoppera så fick han världens fart och blev väldigt start, då jag sedan satte mig var han mycket mer framåt!
massor med bilder kommer! :DD
//Amanda
 
 

Kommentarer
Postat av: T U S S I E & L O N D O N - we dream of becoming champions

Sv; Tack så mycket! Gillade den också (: Du gör jättefina outfits!

2012-08-13 @ 07:39:35
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0