2 Augusti

Både igår och idag har jag ridit Fleur. När jag kom till stallet igår, och går mot Fleurs box och ropar på henne,sticker hon ut huvudet från boxen med örona frammåt. Då insåg jag verkligen hur mycket jag saknat ponnyn!
Igår red vi mer på fyrkanten men idag red vi lite mer på volter och bågar. Hon har känts jättefin dom här två dagarna, och det tyckte Kjelle också. Tror att Fleur behövde den här vilan!

Ser ni att jag har mina nya stövlar? ;) Jag verkligen ÄLSKAR dom! Hur sköna som helst, fast dom inte är ''inridna'' än.
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej! Har skrivit om vad jag tycker om utrustning & galopp på min blogg. Skulle vara jättesnällt om ni kanske kunde kika in  & kommentera vad ni tycker om det jag sa! Btw, superfin blogg ni har! :)

/ Alva 

2012-08-03 @ 00:18:25
URL: http://alvapyk.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0