Ridpass

Idag åkte jag till stallet innan Yngve släppts ut och red honom på morgonen! Mamma red först fram lite på slingan och stötte på älgar haha. Yngve drog iväg lite men inte mer än så. Jag red i ridhuset och han kändes förvånansvärt pigg! Rullade på lite i galopp och det var skit kul haha. Dock var högerbak inte alls med och jobbade så det var väldigt svårt att få honom att jobba med bakbenen men efter ett tag så släppte det någorlunda.
Började med att rida igenom LC. Energin var super och de enda missarna var i förlängd skritt men det var mitt fel. Annars gick han super. Halt på mitten var nog en av de bästa halterna någonsin. Red igenom LB och även där kändes det super. Det var bara galoppen som kändes lite slängig men det var nog pga bakbenet!

Ville bara säga att det som Jenny skrev (en som red Yngve innan vi köpte honom) gör mig jätte jätte glad! Tack så mycket Jenny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0