Pikeur Diana

Jag har ju en grå tävlingskavaj just nu. Har även en svart men det sitter inte alls bra. Den gråa köpte jag för ett år sedan och då var jag fast bestämd på att inte ha en svart som alla andra utan ville stå ut lite haha, ville inte heller lägga fram för mycket pengar på en kavaj.
Typ strax efter jag köpt den gråa såg jag Pikeurs Diana. En längre model än de vanliga dressyrkavajerna vilket jag tycker är dö snyggt. Är helt förälskad i den här kavajen. Den går för 1800 kr ny. Var även och provade en på The horse i nacka. Den satt super och till och med mamma instämde att den var väldigt snygg.
Så nu är frågan, börja spara köpa en ny typ till hösten ELLER spara försöka hitta en begagnad lite billigare eller skita i det. Sista allternativet känns lite trist hehe.
alltså jag smälter <'3
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0