''Förklaringen'' till inlägget jag skrev tidigare idag

För ca 1 år sen var jag medryttare på min kompis Elins ponny Ben. Och nu har jag blivit medryttare på honom igen! Jag träffade Elin idag och så gick vi igenom allting, och så red jag honom. Herregud vilken jobb Elin har gjort med honom. Helt annan ponny! 
Jag kommer rida honom på onsdagar och söndagar. Så nu kommer ni få följa mig och en till ponny! 
Video från idag när jag red honom! Han tar upp huvudet lite då och då, men det är för att han inte riktigt har styrkan. Han har vilat i 3 månader och är nu under igångsättning.

image description

Kommentarer
Postat av: Tussie

Men gud vad kul! Ska bli kul att följa er också ;)

2012-04-15 @ 08:00:38
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0