Exklusiva dressyrkurser!

Jag vill verkligen åka på en bra dressyrkurs/läger där jag och Yngve kan få träna för riktigt bra tränare. Jag älskar mina tränare jag har idag, och skulle aldirg byta ut dem men en sådan här sak vore coolt att åka på en gång per år kanske.
Jag har letat runt och inte hittat något men mamma lyckades hitta en dressyrkurs på Strömsholm. Så här står det på deras hemsida:
Tema programridning med Eva-Karin Oscarsson.
För tränande ekipage med egen häst vår/sommar 2012.
Nå högre höjder i din ridning i en fantastisk hästmiljö!Kurserna leds av A-tränare Eva-Karin Oscarsson fd landslagsryttare med internationella tävlingsmeriter från såväl OS som VM. Kurserna har tema programridning med förberedande träning inför och genomförande av programridningen. Eva-Karin återkopplar hur du bäst rider ett program och vad du behöver träna på för att bli bättre.
Kunskapsnivå från LA och uppåt.
Totalt 8 platser/kurs.
Det här är verkligen det jag vill åka på! Dock fyller jag 18 i vinter och vi är inte riktigt än uppe på LA nivå än. Funderar på om det här är ett alternativ till nästa sommar! Vore jätte kul! Dock skulle jag vilja åka på något med ungdommar mellan 18-25 kanske. Känns som om det skulle bli roligare.
Är det någon annan som vet några andra kurser?
_MG_0005 webb_beskuren
Bild från hemsidan.
image description

Kommentarer
Postat av: klara

jag rider för Jennie Fröcklin, hon brukar ha två dagars kurser. hon är riktigt duktig. kolla stallsjoberg.se maila henne om hon ska ha ngn kus snart

2012-04-26 @ 08:50:29
URL: http://klaralevenstam.se
Postat av: Anonym

Haha, till höger på bilden är min kompis Jossan! Hon går dressyrkanditat på strömsholm :)

2012-04-26 @ 10:25:03

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0