De senaste dagarna

Förlåt för min dåliga uppdatering, jag har haft mycket i skolan den här veckan men med det även prickat av flera saker vilket är riktigt skönt!
Onsdag: Hopptränade för Eva, det var en ganska jobbig och intensiv träning för Amoure men väldigt nyttig. Vi började med att hoppa kryss på långsidan med bågar och sedan hoppade vi samma hinder på en rak linje så att hindrena stod snett när vi hoppade dem. Det gick jättebra, han blev dock lite springig ibland.
Sedan hoppade vi lite enkelhinder och avslutade med en bana. Här märkte jag att han var riktigt trött då det var svårt att få upp huvudet på honom så han hann inte riktigt se hindrena, men det gick i alla fall okej :) Hindrena låg på 90-95.
Träningen innehöll många låga språng och sedan en lång bana med mycket galoppsträckor.
Torsdag: Hade intaget så pappa och jag passade på att spola Amoures ben när vi var två. Han tycker att spolspiltan är lite läskig, men gick i alla fall rakt in och stod någorlunda snällt hela tiden. Kunde spola upp på bakbenen, han tyckte det var lite obehagligt men skötte sig bra. Fram går kanon och kroppen är inga problem, det fixade vi redan i höstas :)
Fredag (igår): Red ut i regnet tillsammans med Alex. Vi red i skogen och emot Gällsta, blev mest skritt men jag red även en hel del övergångar mellan skritt och trav och någon lite längre sträcka i trav. Amoure lyssnade väldigt bra men jag hade inga speciella krav på honom.
Gammal bild

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Tack så mycket! Eran blogg är också fin :)

2012-04-21 @ 16:20:21
URL: http://fawila.blogg.se/
Postat av: Linn

kommer bilderna från sollentuna?:D

2012-04-21 @ 21:56:28

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0