Dagens :)

Nu är jag äntligen hemma!
På grund av det jobbiga blaskvädret kunde tyvärr inte alla granaryttare ta sig till Sollentuna, men de blev i alla fall tre ekipage!
Det var ganska kallt inne på läktaren, och jag tyckte synd om arrangörerna som blev tvungna att göra om allting på grund av vädret.
De var i vilket fall som helst riktigt duktiga och Johanna knep en åttondeplacering med Marilyn. Skitbra :D
När det var dags för lunch smet jag och några till hem till mig och gräddad våfflor innan vi återvände för att fortsätta heja och fota :)
Jag har fotat hur mycket som helst, så det kommer massvis med bilder sedan :)
Det värsta med dagen var väl mina vattenfyllda stövlar...

Bangång (:


Kommentarer
Postat av: Tussie

åh, nu blir jag sugen på att tävla ;p

2012-04-14 @ 19:33:35
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: johanna

Kom faktiskt 7:a haha:)

2012-04-14 @ 21:03:29

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0