Dagens ridpass

Efter jag vart med Tove på Sollentuna var det meningen att jag skulle till stan snabbt. Men det blev inställt så jag åkte till stallet. Det var meningen att Yngve skulle vila men tänkte att jag skulle skritta på honom lite barbacka. Då jag väl började skritta var han så pigg så jag passade på att rida lite mer seriöst på ridbanan. Red utan spö och sporrar och han gick bra hela passet. Red igenom lite LC och LB vilket kändes bra. Avslutade med att hjälpa Sara lite med tips i LC:1. Vill att hon ska vara med på Väsby nu i helgen med! ;)
Här är i alla fall en bild från idag. Bilden visar nog inte rättvisa för hur fin jag tyckte han var men den är från mammas mobil ;)
Efter badade jag svansen och flätade den. Tvättade även alla hovar och borstade honom ordentligt innan han fick gå in och äta sin middag!
image description
(HAHA spö på bilden bara för att jag sa det. Hade det dock bara precis i början ;PPppP)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack såå jättemycket för hjälpen! Och du och Yngve var jättefina! :)

2012-04-08 @ 10:41:56
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0