Dagen

Sitter på tåget hem nu (21.09) varit på teater så mamma fick ta Yngve. Det gick bra de hade ridit ute och inne och han var pigg och glad. Kul!
Fick en till fråga

Postat av: Tussie
Amanda, ska du tävla på väsby ridklubb typ i april..? Ska tävla där, men minns inte om det var april eller maj ;p

Som jag svarade på förra frågan så är Yngve HÄST haha vet inte hur många gånger jag måste säga det men så liten är han inte. Därför tävlar jag inte lokal ponny och kommer inte vara med på Väsbys. OM det inte är klubbtävling för då är jag med. En klubb är 15 April och den andra 27 Maj. (:

Tävlingar inplanerade:
15 April Väsby LC:1 LB:2
22 april mälaröarna Allsvenskan LB:1
29 April kärgatans LC:2
19 Maj Norrtälje LC:1 LB:1
27 Maj Väsby LC:1 LB:1

Sen blir det kanske någon i mellan de sista i april och den första i maj! Vi får se! Svårt att säga då alla lokala inte släppt sina program. Har även några i sommar som jag vill åka på.

Random bild på mig och Viggo innan förra tävlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0