Passet igår

Red då lektion med Gun igår. Vi tränade på ännu en gång alla övergångar och att de ska fungera perfekt. Oftaste blir mycket fel pga att han är så känslig. Då blev det ofta att han fattade galopp då jag inte ville det eller stannade då jag inte ville det. Det blir då min läxa till nästnästa torsdag. Annars var han jätteduktig, det roliga var bara att innan träning så var han seg men så fort jag red upp till Gun så fick han hur mycket krut i rumpan som helst, haha.

Då vi gick upp i stallet så stretchade jag honom och gav honom mat. Det tyckte han var super. Dessutom fick han massor med pussar (:

idag kanske jag ska åka till stallet och fota, men inte rida!

 


Finaste prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0