Schockemöhles nya kollektion

Var hos Tove idag, fixade headern! Vi kollade även igenom några kataloger som jag plockat med mig från Stockholm Ridsport i Upplands Väsby som jag besökte idag, mer om det senare.
Fastade för en del i nya kollektionen från Schockemöhle.
Dock ogillar jag vissa saker som det nya märket de satt på schabraken, tycker det ser lite billigt ut. Annars tycker jag att de nya täckena och transportskydden är snyyygga!

Gillar det äldre mer stilrena märket. Klockrent måste jag säga. Gillar det vinröda schabraket, tittade på den idag men tror inte den passar min fux! Ska införskaffa mig en annan beige.

Jag tycker även att Schockemöhle är ganska prisvärt jämfört med andra märken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0