Min vecka

Den här veckan är, som jag skrev, lite speciell.
Idag är jag nämligen ledig, men det är hela skolan, men imorgon är det endast min klass som är ledig under dagen. Men klockan tre ska vi vara på skolan för att kliva på en buss som ska ta oss till flygplatsen. Vi ska nämligen till Polen!
Lite läskigt sådär, på något sätt, att åka iväg med klassen, men det kommer nog bli kul.
Dock är det inte bara en rolig resa, vi ska nämligen under resan läsa om andra världskriget, besöka olika förintelse/koncentrationsläger med mera. Men det kommer bli intressant, och en lärorik upplevelse.
Därmed kommer jag inte kunna uppdatera alls onsdag, torsdag och fredag. Lördag morgon kommer jag hem igen :) Men jag ska ordna med lite tidsinställde inlägg som (förhoppningsvis) kommer upp.
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: fanny

Jätte söt blogg! Keep it up girls! :D



Vem har gjort headern och i vilket program?

2011-09-26 @ 14:03:09
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Linnea

har lite frågor om din ponny :)

Hur hög är Amoure?

hur gammal?

har hört att den är typ 4 och runt 146? :) svara gärna i ett helt inlägg, bra blogg!

2011-09-29 @ 19:01:33

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0