Lite uppdate

Yngvis vilar idag för att han har jobbat så hårt de senaste dagarna. Jag gick i skolan till halv sex och var inte hemma fören nu, alltså klockan sju så mamma och Linda var i stallet fem för att kolla att sadlarna passade eftersom att Frida var där (sadelprovare)

De passade inte (ARG) Åh orkar inte nä men arthurn la bra fram men den hade lite vikt bak så det funkar inte. Frida kommer med två nya sadlar på måndag som hon tror passar.

Imorgon ska jag rida programmet med bebis några gånger. Vi är lite dåliga i hörnpasseringarna och han gör även hastiga övergångar eftersom att han är så känslig så det ska vi träna på! Mamma ska fota! :D

På tävlingen är mitt mål egentligen att bara ta mig runt. Han är som sagt inte van vid dressyr (konstigt för han går så bra i det haha) och därför tror jag kanske att dommarbordet kan bli lite läskit och då spänner han sig och blir väldigt väldigt hög i formen. Men det är bara att tänka framåt!

Ska också försöka komma på något roligt inlägg till ikväll. Kram!

Bild i repris, sorry!

Hästen har aldrig tävlat dressyr haha. Det ska det nog bli ändring på.


Kommentarer
Postat av: Norea

Jättefin blogg och grymt fin häst :)

2011-09-08 @ 20:39:22
URL: http://familjensr.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (privat)

Din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0